2010年3月14日 星期日

又寫PAPER, 做咩咁多PAPER 寫?! 仲要有多3份到...唉...

我將見你的日子改為明天
你一貫體諒的作風"好呀, 吾緊要呀!"
我:"真係吾好意思呀, 又要你改時間"
你:"吾緊要啦,我地係FD 底嗎!"
我:"咩話? (係真係聽吾清楚? 定想聽佢講多次?!")
不過至少都係朋友既...
對於一個你重視的人,你真係會著重彼此究竟是什麼關係

他心裡應該常覺得我是小女孩
他以為我從未踏足社會工作
不是啦, 不過暫且全是PART TIME 而已

我記得今晚佢會去睇戲"拆彈專家" ,吾知睇成點呢?
是不是同那個她去看呢?

我究竟會在你的生活中穿插多久呢?

我今日係屋企究竟做過D咩呢? O progress lor!!!



今日一磅, 原來我只有96 lb, 記得很清楚上年剛從加國回來時有106 lb 的, 怎麼一年間瘦了這麼多? 生活太頻撲嗎? 我暫且又覺得ok 喎

不過, 的確比從前是清減了不少.
不過我還是想胖多一點點

沒有留言:

張貼留言